Polityka Jakości

Polityka jakości

Naszą misją jest dążenie do celu, jakim jest zapewnienie aby szkolenie kierowców nie były tylko przygotowaniem do zdania egzaminu, ale również przygotowaniem do bezpiecznego i odpowiedzialnego poruszania się po drogach.

Staramy się, aby szkolenia były prowadzone w miłej, bezstresowej atmosferze, wprowadzamy różne udogodnienia jakich nie ma w naszej okolicy, np. status SUPER OSK, dysponujemy samochodami z automatyczną skrzynią biegów. Szkolimy kursantów od kategorii A do kategorii D, którzy zawodowo zajmują się prowadzeniem pojazdu na trasach międzynarodowych.

Dążymy do osiągnięcia celu dzięki:
– świadczenie usług przez wykwalifikowaną kadrę instruktorów-wykładowców przy zapewnieniu najwyższych standardów nauczania
– stosowanie zasad systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001
– wyciąganie wniosków z badania satysfakcji naszych Klientów i wdrażanie ich w celu poprawy jakości naszych usług
– ciągłą identyfikację, analizę, ocenę ryzyka oraz podejmowanie działań w celu jego ograniczania
– zapewnienie pojazdów o odpowiednio wysokim standardzie oraz pełnowymiarowego placu manewrowego

Kierownictwo Ośrodka zobowiązuje się do ciągłego doskonalenia systemu zarządzania jakością, uznając takie działania za skuteczną gwarancję stałego podnoszenia jakości swoich usług oraz do spełniania wymagań prawnych i innych, które są niezbędne do bezpiecznego, rzetelnego i skutecznego ich świadczenia na rzecz Klientów.

Łuków, 27.11.2020

Chcesz zapisać się na kurs? masz pytania? skontaktuj się